Breaking Business planer ned til mindre trin

De fleste af os ved, hvad en forretningsplan er. Vi ved, at det indeholder produktoplysninger, marketing-strategier, finansiering, faciliteter og en kundeprofil. Men hvor mange af os ved, at den omfattende rapport er bare et stykke papir uden engagement af ejeren? Det er rigtigt det er “skrald” uden stærke psykologiske karaktertræk, der hjælper med at overholde planen. En forretningsplan ændres afhængigt af personlighed styrker af ejeren.

Forretningsplanen er det gavnligt at kortlægge det økonomiske budget for et bestemt tidsrum. I de fleste virksomheder omfatter denne plan alle større udgifter for regnskabsåret. Tilslutte sig en årsplan kan være svært, fordi de ikke er i stand til at gøre det i deres personlige liv. For eksempel, hvis man har en hård tid at spare 10% af deres indkomst hvordan er de gonna tiltræde et budget, der kræver dem til at sætte penge væk til fremtidige udvikling i deres små virksomheder. Planen kan indeholde et års forbedring plan men bør være opdelt i månedlige eller ugentlige mål således at ejeren kan følge det nøje. Lad os sige en ejer ønsker at bygge yderligere frisk frugt plads og det gonna koste ham omkring 8.000 kroner. Ejeren ikke har kunnet sætte disse penge væk i de sidste par år på grund af manglende evne til at blive forpligtet. Derefter har dem tage $200 ud af deres indtjening hver uge ved at skrive en check og placere den i en boks. Ved udgangen af år kan de regne den

kontrol, rippe dem og skrive en stor en for deres ekspansion projekt.

Det samme gælder for markedsføring. Hvis en ejer ønsker at markedsføre alle i hans nabolag, der har børn det ikke giver mening at bare oplyse herom og derefter ikke bryde det i skridt. For en lille ejer kan det se ud som om opgaven er for stor at håndtere. Bryde det, så at denne måned de vil købe listen demografi af boligejere med børn, så den næste uge udvikle salg brev, den tredje uge slå det ind i printeren, så videre og så videre.

Ved at nedbryde større business er planer i små skridt små ledere bedre i stand til at holde fokus på at opbygge og udvikle deres langsigtede mål. Både årligt og månedlig/ugentlige mål supplerer hinanden. Den overordnede forretningsplan fungerer som den ultimative forbedring, mens månedlig/ugentlige mål fungerer som køreplanen. Det er vigtigt at huske, at den ultimative opnåelse af mål afhænger af faktisk personlighed og træk af ejeren. Skrivning ud af strategier, der ikke følger den normale måde de arbejde og se på livet er sandsynligvis vil være uopfyldt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *